Reklamation

Når du handler i Odense Isenkram har du to års reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Vi refunderer rimelige fragt omkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Vi refunderer kun rimelige fragtomkostninger, når varen er handlet i webshoppen. Varer købt i Tarup Isenkram og Rosengårdens Isenkram skal stadig indleveres i de fysiske butikker.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Varen skal være indenfor reklamationsretten, og der skal reklameres hurtigst muligt efter fejlen konstateres, og inden 2 måneder efter fejlen er konstateret.

Returadresse for ordrer købt i webshoppen:

Tarup isenkram

Tarup Centret
Rugvang 36-40
5210 Odense NV

Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Landsdækkende bytteservice

Når du handler i Din Isenkræmmer

Fra Gedser til Skagen

Din Isenkræmmer er en landsdækkende kæde, og det betyder at du kan bytte dine varer i din lokale Din Isenkræmmer butik

Husk din kvittering

Din kvittering er dit bevis

Så er der ingen ko på isen

Ved at fremvise din kvittering sikrer du, at du kan bytte i Din Isenkræmmer – uanset hvor du er i Danmark